Mobile loading Meubelkamp
🚚 LET OP! Vanwege de mega-uitverkoop kan je bestelling voor bepaalde regio's een vertraging oplopen. Denk eraan om op tijd te bestellen of kies voor afhalen.
menu
Meubelkamp

Veel gestelde vragen

Hoeveel verzendkosten betaal ik?

Bestellingen waarvan de orderwaarde boven de 100 euro is en per pakketpost vervoerd wordt, verzenden wij gratis. Dit geldt voor zowel Nederland als België. Uitsluitend groot meubelen.

Voor bestellingen met een lagere orderwaarde bedragen de verzendkosten 6.95 voor Nederland en 9.95 voor België. Het is ook mogelijk om uw bestelling af te halen, dit kan bij ons centrale magazijn in Capelle aan den IJssel. Let op: Afhalen is momenteel enkel mogelijk op afspraak. Voor een afspraak kunt u ons mailen via klantenservice@meubelkamp.nl


Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Ja, het is mogelijk om de status van uw bestelling te volgen. Wij werken met externe transporteurs en tevens ook een eigen bezorgdienst. Externe transporteurs vervoeren producten met een maximale afmeting van 176x78x58 cm. Deze producten hebben een track and trace code. De code ontvangt u in een aparte e-mail van ons of de transporteur.

Onze eigen chauffeurs vervoeren de producten waarbij de afmetingen groter zijn dan 176x78x58cm. Deze producten hebben helaas nog geen track & trace systeem, wel kunt u een verwachte tijd slot meekrijgen van onze klantenservice.


Wanneer wordt mijn bestelling bezorgt?

De datum en het tijdsblok vindt u in de email die u ontvangt nadat de bestelling gereed is voor vervoer.

Bestellingen die maandag tot en met vrijdag voor 16:00 zijn geplaatst en als het desbetreffende product op voorraad is, kunt u de bestelling de volgende dag al verwachten. Let op: bij het plaatsen van een bestelling op een zaterdag of zondag geldt er een afwijkende levertijd. De bezorging hiervan val dan op dinsdag. Het kan zo zijn dat bepaalde producten een langere levertijd hebben, dit zal in dat geval op de productpagina vermeld staan.


Kan ik mijn bestelling op een ander adres krijgen?

Ja, dat is mogelijk. Bij het afrekenen kunt u het bezorgadres aangeven. Wilt u na afloop van het plaatsen van uw bestelling het bezorgadres wijzigen? Neem dan contact op met onze klantenservice.


Mijn geleverde bestelling is incompleet. Wat nu?

Dit is heel vervelend! Wij kunnen dit uiteraard rechtzetten. U kunt hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice.


Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Meubelkamp.nl streeft ernaar om je een optimale mix van betaalmethoden te kunnen aanbieden. Momenteel accepteren we onder meer de volgende betaalmethoden:

  • iDEAL: gratis

  • SprayPay (termijnen): gratis, er wordt rente berekend

  • Bancontact/Mr. Cash: gratis

  • Giropay: gratis

  • KBC/CBC: gratis

  • Belfius: gratis

  • IN3 (termijnen): gratis, zonder rente

  • Klarna: gratis

  • Vooruitbetalen/overboeking: gratis

  • Contant betaling bij levering: gratis


Is de levertijd afhankelijk van betaling?

Bij betaling met iDeal ontvangen wij de betaling direct. We versturen uw bestelling nog dezelfde dag, op voorwaarde dat de producten op voorraad zijn.

Bij betaling met Visa, Mastercard of Visa Elektron duurt het 4 tot 5 werkdagen tot de betaling bij ons binnen is. Wanneer de betaling binnen is en de producten op voorraad zijn wordt de bestelling dezelfde dag nog verstuurd.

Wanneer je kiest voor betaling middels een overboeking, dan duurt het 2 tot 3 werkdagen langer voordat de betaling bij ons binnen is. Wanneer de betaling binnen is en de producten op voorraad zijn wordt de bestelling dezelfde dag nog verstuurd

Bij betaling middels Klarna Achteraf betalen en Spraypay betaal je pas achteraf. Wanneer de producten op voorraad zijn wordt de bestelling dezelfde dag nog verstuurd. De factuur volgt een aantal dagen nadat wij de bestelling verzonden hebben.


Kan ik achteraf betalen?
Ja, het is mogelijk om achteraf te betalen. Door middel van Klarna Achteraf betalen. en SprayPay kunt u achteraf betalen.

Ik ben mijn factuur kwijt. Kan ik hier een kopie van krijgen?

Uiteraard! U kunt onze klantenservice een mail sturen met daarin het ordernummer en/of je adresgegevens zodat wij de bestelling kunnen opzoeken in ons systeem. Wij sturen de kopie zo snel mogelijk via de mail.


Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen?

Het is mogelijk om uw bestelling te annuleren of te wijzigen. Door middel van een e-mail te sturen naar onze klantenservice, kan een eventuele wijziging of annulering gedaan worden. Wanneer de bestelling al verstuurd is, kunnen we de bestelling helaas niet meer wijzigen.

Ik heb een klacht, wat nu?
Het kan zijn dat u een klacht heeft over de producten of over de bezorging. Dit betreuren we uiteraard en willen dit graag oplossen. Kwaliteit en service zijn belangrijke kernwaarden van Meubelkamp.nl. Wij zien onze klanten graag tevreden! Wij zullen er daarom alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. U kunt ons bereiken door onze klantenservice een mail te sturen. Wij zorgen voor een snelle afwikkeling van de klacht. je ontvangt binnen 14 dagen inhoudelijk bericht.


Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht om uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. (Dit recht geldt niet voor speciaal afgeprijsde aanbiedingen, tweedehands artikelen en hygiënische producten). U hebt na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. De retourskosten zijn helaas voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijs mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht dient u de volgende stappen te ondernemen:

  • Neem contact met ons op via klantenservice@meubelkamp.nl en meld u retour/ruilverzoek aan (met foto's van de beschadiging en etiket van de doos). Vermeld hierin uw bestelnummer en de naam van het product.

  • Vraag een retour formulier aan.

  • Vul het formulier volledig in, voeg deze toe in de doos en plak het retouradres op de doos.

  • U kunt uw retourzending afgegeven bij een plaatselijke pakketpunt. De retour kosten zijn helaas voor eigen rekening.

  • Wij zullen vervolgens het verschuldigd order bedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

    Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan dienen wij deze waardevermindering van het product aan u door te berekenen. Behandel het product dus a.u.b. met grote zorg ook bij een retour zending.